FAQs
Am nevoie de un cont de client ca să comand?
Nu, nu aveți nevoie de un cont de client pentru a comanda.
Cum plătesc?
Pentru a plasa o comandă este necesar să alegeți o modalitate de plată: plata numerar la livrare sau plată online cu cardul prin EuPlatesc (Visa / Mastercard). Vă rugăm să citiți mai multe detalii pe pagina noastră de Termeni și Condiții.
Cât de curând îmi pot primi comanda?
În funcție de numărul de comenzi pe care le procesăm, vă trimitem comanda în termen de 5 până la 10 zile cu o companie de curierat rapid la adresa de livrare specificată. Puteți găsi mai multe informații pe pagina noastră cu Condiții de Livrare și Expediere.
Care sunt costurile de livrare?
Costurile de livrare sunt influențate de valoarea comenzii dumneavoastră. Puteți găsi mai multe informații pe pagina noastră cu Condiții de Livrare și Expediere.
Cum returnez un produs?
Produsele listate pe site-ul nostru sunt realizate la comandă, exclusiv, și sunt concepute pentru a aduce bucurie și fericire. Cu toate acestea, dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de un produs și doriți să îl returnați, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail la hello@eyeful.ro
Ce se întămplă dacă pachetul ajunge deteriorat?
Din păcate, pachetele deteriorate nu vor fi rambursate.
Pot să comand mostre?
Pentru moment, acest serviciu este indisponibil.
Pot să refolosesc autocolantul?
Autocolantele noastre sunt destinate unei aplicații unice. Cu toate acestea, cu atenție, acesta poate fi îndepărtat cu ușurință, fără a deteriora pereții.