FAQs

Am nevoie de un cont de client ca să comand?

Nu, nu aveți nevoie de un cont de client pentru a comanda.

Cum plătesc?

Deocamdată, singura metodă de plată disponibilă este ramburs și este un serviciu oferit de partenerii noștri de curierat rapid.

Cât de curând îmi pot primi comanda?

În funcție de numărul de comenzi pe care le procesăm, vă trimitem comanda în termen de 5 până la 10 zile cu o companie de curierat rapid la adresa de livrare specificată. Puteți găsi mai multe informații pe pagina noastră cu Condiții de Livrare și Expediere.

Care sunt costurile de livrare?

Livrarea este gratuită în România. Puteți găsi mai multe informații pe pagina noastră cu Condiții de Livrare și Expediere.

Cum returnez un produs?

Produsele listate pe site-ul nostru sunt realizate la comandă, exclusiv, și sunt concepute pentru a aduce bucurie și fericire. Cu toate acestea, dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de un produs și doriți să îl returnați, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail la hello@eyeful.ro

 

Ce se întămplă dacă pachetul ajunge deteriorat?

Din păcate, pachetele deteriorate nu vor fi rambursate.

 

Pot să comand mostre?

Pentru moment, acest serviciu este indisponibil.

 

Pot să refolosesc autocolantul?

Autocolantele noastre sunt destinate unei aplicații unice. Cu toate acestea, cu atenție, acesta poate fi îndepărtat cu ușurință, fără a deteriora pereții.

Coș

loader